LASPELL prekės ženklo kūrimas 

Kelerius metus būdama LaSpell prekinio ženklo rinkodaros vadove, IF_agency agentūros įkūrėja Ramunė Tumasonytė kūrė ir įgyvendino LaSpell prekinio ženklo rikodaros, pozicionavimo bei pardavimų strategiją, tyrė vietinę bei užsienio rinkas, formavo prekės ženklo įvaizdį Lietuvoje bei Europoje. 

 

Vizualinio identiteto kūrimas, rinkodaros strategija bei pavadinimo keitimo kampanija; ilgalaikė turinio gamyba socialinei medijai Lietuvoje, Švedijoje ir Didžiojoje Britanijoje; komunikacija naujiems vartotojams pritraukti, išorinė komunikacija su blogeriais/vlogeriais bei žurnalistais; esamųjų vartotojų lojalumo kampanijos, portalo vidinė komunikacija, konversijų (registracijų bei pardavimų) skatinimas internete; reklaminės kampanijos jau minėtose šalyse bei Prancūzijoje, Norvegijoje - svari patirtis, kuri kuria vertę kiekvienam IF_Agency klientui. 

 

  • White Instagram Icon
  • White Facebook Icon
  • White Pinterest Icon
  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon

© 2013-2019 IF_Agency

ALL RIGHTS RESERVED. Privacy Policy